Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
16 postów 700 komentarzy

Świat oczami Polaka

Warlord - Świat oczami Polaka, Słowianina. W treści zdecydowany antyokcydentalizm. W końcu świat nie kręci się wokół zachodu.

Moje komentarze

  • @slawekh 15:13:23
    Panie Kolego:
    Jeżeli chce Pan pozwiedzać czy porobić zdjęcia, wywiady itp to proszę sobie dać spokój. Najlepiej posłuchać Kol "vortex" bo dobrze pisze.
    Jeżeli chce Pan wspomóc słuszną sprawę DRL lub ŁRL szansa oczywiście istnieje, ale po pierwsze proszę się nie afiszować NIGDZIE, bo Polska już dawno nie jest wolnym krajem, a bandziory z tutejszego reżimu wspierają bandziorów banderowskich bronią i ludźmi, o czym Pan się przekona gdy tam Pan dotrze. Polecam wykazać się inicjatywą, ale są przedstawiciele DRL i ŁRL w Rosji, są pewne strony i portale i kontakty internetowe. Podpowiem że "vkontakte" może pomóc. Proszę spodziewać się dokładnego sprawdzenia. Polacy nie mają wysokiego kredytu zaufania, są drobiazgowo sprawdzani ale mogę powiedzieć że wspomagając DRL czy ŁRL nie będzie Pan się czuł samotny. Wjechać należy od strony Rosji ale kontakty załapać PRZED wjazdem. Siły Republik kontrolują część granic, ale uważać na zachodnie dziennikurwy, snują się wszędzie i robią wrogą propagandę, nie rozmawiać, nie szukać kontaktu. Podejrzewam że o rekomendację ze strony osób będących w Polsce a mających dobre kontakty w Republikach będzie Panu trudno, chyba że doskonale Pana znają.
    Z Bartoszem Bekierem nie zaszkodzi pogadać ale On wjechał tam chyba jeszcze w czasach gdy było to stosunkowo łatwe od strony Ukrainy.
    Może Pan zaryzykować manewr z przejściem linii frontu, bo to w gruncie rzeczy nie jest jakaś ciągła linia, ale trzeba mieć dużo szczęścia, trafi Pan na banderowców - spora szansa że zabiją, to dzicz. Jak wezmą na przesłuchanie jest spora szansa że trafi Pan na polskojęzycznych, sporo ich reżim polski na pomoc banderlandowi podesłał. Ale tacy nie pomogą, służą w pełni banderlandowi i CIA, jak wyczują po co Pan tam się kręcił będzie niewesoło. Gdy trafi Pan na siły Republik to na sto procent ostre przesłuchanie, trudno sprawdzić kogoś inaczej w warunkach wojennych, a banderowcy podsyłają dywersantów masowo. Krótko mówiąc najlepiej od strony Rosji, po wcześniejszym kontakcie i bez afiszowania się.
    Ukraina- wojna domowa 17.08.2014r.
  • @ali551 16:13:14
    tak jak pod następną notką wspominałem: Debilom i funkcjonariuszom PiS wstęp wzbroniony:) Tak samo jak "Solidarnym z nielotem"
    Terroryści Turczynowa
  • ... banderowcy od Turczynowa będą usuwani i blokowani
    To nie gazeta żartobliwie zwana "polską". Miejsce bydła jest na jej łamach. Stąd będzie usuwane, podobnie jak i banderowska ukrainofilska propaganda, chcecie sobie czcić morderców spod znaku tryzuba? Nie na tym blogu!
    Dzień Zwycięstwa w cieniu rusofobii
  • @powiew świeżości 04:37:07
    Zgadzam się z Pańskimi słowami w 100%, nic dodać nic ująć....
    Terroryści Turczynowa
  • @Warlord 23:02:09
    Cóż, żegnamy judeoamerykańska propagandę...
    Terroryści Turczynowa
  • @ninanonimowa 16:21:19
    Dziękuję za link, nie omieszkam propagować.
    Terroryści Turczynowa
  • @Jack 06:07:50
    Mimo że język Szekspira nie jest mi obcy, proszę o zamieszczanie wyłącznie wpisów w języku polskim, jeżeli już cytujesz propagandę ukraińsko - judeoamerykańską wypada ją chociaż przetłumaczyć, póki co jesteśmy w Polsce gdzie jeszcze obowiązuje nasz język.
    Krótko: przetłumacz ten propagandowy bełkot jankesów lub go usunę.
    Terroryści Turczynowa
  • @LordConqueror 01:01:45
    Ale ja nazywam Kalksteina jego nazwiskiem. Posługiwanie się gangsterską ksywą "Kaczyński" jest może i dobre w PiS ale ja lubię nazywać rzeczy po imieniu. Obecność Niemców jest NAJWIĘKSZĄ obecnością zbrojną obcego państwa na terenie Polski, drugie jest obecnie USA. Kalkstein dąży by było pierwsze. Co do "armii ruskiej" to wskaz mi gdzie napisałem że chcę jej obecności w Polsce? Armia Rosji sama w Polsce nie chce być, bo i po co? Za to judejska i amerykańska aż przebiera nóżkami.
    Jestem nieco większym "udacznikiem" od Kalksteina, bo posiadam kochaną Kobietę, konto, umiem jeździć na rowerze a i innymi pojazdami, potrafię zrobić zakupy w sklepie samoobsługowym, telewizji nie nazywam "radiostacją" i nie mam kota:)
    Faktycznie, nie rozumiem "podstawowych faktów według PiS". I dobrze mi z tym...
    "Nie życzę sobie NATO-wskich wojsk niemieckich w Polsce"
  • @LordConqueror 23:51:31
    Ale Pan Wrzodak pisze oczywiste prawdy. Wojska niemieckie od dawna są w Polsce, a Kalkstein jest oderwany od rzeczywistości i jego wypowiedzi kwalifikują się do oceny psychiatrycznej. No i jest nieudacznikiem życiowym. Wiec w czym problem? Wyleczyć powinien się Kalkstein nie Wrzodak...
    "Nie życzę sobie NATO-wskich wojsk niemieckich w Polsce"
  • @Torin 16:01:41
    ty coś bierzesz? Czy tylko wódeczkę jak "melex" Karski?
    Nie zbieram wraków, nie pamiętam bym ci jakiś zabrał, kontaktuj się ze złomiarzami, najlepiej tymi co będą 10 maszerować z pochodniami.

    Przy okazji: Wyjecie o nieistotną kupę złomu od 4 lat, może i Rosja by wam coś tam oddała, ale po co? Przecież wasi "eksperci" orzekli że to był zamach już parę minut po katastrofie. Nie potrzeba wam tego do wyjaśnień tylko do kultu i terroryzowania społeczeństwa. Chcecie się do tej kupy blach modlić?
    Amerykańskie wojska to amerykańska okupacja
  • @Grzesiek 14:34:32
    Pomysł dobry.
    Ostatnio myśleliśmy z paroma znajomymi o małej pikiecie w Krakowie dla przeciwstawienia się banderyzmowi i pokazania że nie wszyscy Polacy plują na Rosję. Ale powiem Panu krótko: łatwo nie jest, taki pomysł i taka demonstracja spotka się na pewno z fizyczną i medialną agresją agentury amerykańskiej i banderowskiej w Polsce. Nam pewne osoby sugerowały rezygnację z pomysłu już na wczesnym etapie. Tu jest taka "demokracja" ze tylko pajace z "Solidarności" mogą drzeć ryje w interesie banderowców bezkarnie. No i jeszcze czcicielom dnia 10 wiele wolno. Stosunek reżimu do demonstracji propolskich pokazują losy Marszu Niepodległości czy przemarszów ONR lub NOP. Antyreżimowa strona musi się liczyć z agresją i represjami. Ale pomysł dobry.
    Amerykańskie wojska to amerykańska okupacja
  • @fretka 14:50:45
    Artykuł wygląda prawdopodobnie. Warto drążyć temat...
    Amerykańskie wojska to amerykańska okupacja
  • @Kula Lis 62 16:19:48
    Bredzenia Kalksteina są dobre dla tych nawiedzeńców co "otwierają telewizor" i nie widzą Warszawy na mapie pogodowej w "tej radiostacji". Ten człowiek stracił kontakt z rzeczywistością, Niemców w Polsce jest masa, i to wojskowo w Bydgoszczy czy Szczecinie, i gospodarczo w całym kraju, i to on z braciszkiem podpisującym Lesbonę do tego się także przyczynili.
    Amerykańskie wojska to amerykańska okupacja
  • @fretka 17:33:24
    Świetna grafika, pozdrawiam:)
    Amerykańskie wojska to amerykańska okupacja
  • @Adam Czeczetkowicz 19:03:57
    Bierzmy się do roboty, ale łatwiej nam będzie odzyskiwać Polskę bez jankesów we własnym domu.
    Amerykańskie wojska to amerykańska okupacja
  • @Leon. 21:57:46
    Pełna zgoda. By podać przykłady ich obecności w takim Salwadorze czy Gwatemali.
    Amerykańskie wojska to amerykańska okupacja
  • @LordConqueror
    Odpowiem zbiorczo, bo widze że powstały tu ciekawe teorie.
    Po pierwsze: Jankesi przyjadą tu bronić nie "polskiej państwowości" bo tę mają gdzieś, a jedynie swoich judeopochodzących namiestników którzy umożliwiają im eksploatację kolonii pod nazwą "Polska". Oni bardzo boją się przebudzenia narodowego i odzyskiwania świadomości przez społeczeństwo, czy to w takiej formie jak to ma miejsce w Islandii czy na Węgrzech, czy w formie rewolucyjnej jak to miało miejsce w 1979 roku w Iranie gdy padała ich marionetka szach. Oni nie chcą utracić ani kawałka wpływów.
    Po drugie: Niemcy są największym i najistotniejszym sojusznikiem USA w Europie, w kluczowych sprawach zawsze będą grać razem. Prześledź historię ich relacji dwustronnych, tylko nie posiłkuj się "gazetą polską codziennie". Niemcy są przeciwni przesuwaniu wojsk USA ze swoich baz z powodów czysto ekonomicznych, Niemcy postrzegają Polskę jako swoją strefę wpływów i nie chcą się dzielić z USmanami za bardzo. Sądzę że obydwa kraje pogodzą decydujący o polityce zarówno USA jak i Niemiec żydzi.
    Zachód i Rosja mają rozbieżne interesy, sądzę że prędzej czy później dojdzie do ich konfrontacji, ale póki co Niemcy - ostrze Zachodu, próbują doraźnie ugrać coś z Rosją. Los Polski mają gdzieś, obydwie strony próbują się "ustawić" przed ostateczną konfrontacją, Niemcy zrobią to całkowicie kolonizując i marginalizując Polskę. Rosja nie może pozwolić by polski potencjał znalazł się w orbicie Niemiec zbyt mocno, Rosjanie uważają Polskę za zdrajcę interesów Słowiańszczyzny ale w interesie własnym będą się starali by nie była w pełni zwasalizowana przez Niemcy.
    W Polsce obecnie toczy się walka dwóch zachodnich agentur: Niemieckiej i Amerykańskiej o to kto będzie grał główne role w zarządzaniu polską kolonią. W sensie strategicznym USA i Niemcy są razem i sobie nie zaszkodzą, ale grają na przewagę potencjału w terytoriach zależnych, tak jak pod koniec XIX wieku czyniły to formalnie sojusznicze Francja i Anglia. To jednak interesy judeomasonerii podzielą i ukształtują ich wpływy.
    Dojdzie do konfrontacji Niemiec z Rosją na pewno, gracze już zaczęli rozstawiać pionki. To nie sojusznicy jak wmawiają polakom agenci od Kalksteina ale śmiertelni wrogowie, obydwie te siły chcą rozdawać karty w Europie a może tylko jedna. Muszą się zderzyć. Historia nauczycielką życia w tym wypadku. Ale to nie USA - sojusznik Niemiec uratuje Polską państwowość. USA dopilnuje interesów judejców a jak potrzeba chwili nastąpi odda nas Niemcom by ustawić Zachód w lepszej pozycji wobec Rosji. W tej chwili jedynie budowa silnego państwa i ustawienie się wobec Rosji na partnerskiej pozycji daje Polsce szansę. Silnego państwa nie zbudujemy z siłami okupacyjnymi Zachodu wewnątrz. Rosja chciałaby Słowiańszczyzny zjednoczonej, uduchowionej i nie zlaicyzowanej czy liberałodemokratycznej, ale Polska nie może być osłem trojańskim Zachodu w Lidze Słowiańskiej.
    Po trzecie: Korea Pd. czy Japonia nie są bogate dlatego że są sojusznikami USA. Są bogate bo ich narody ciężko pracują, ich przywódcy myślą w kategoriach Ducha Narodowego, i dlatego że trudno spotkać żyda ze skośnymi oczami, więc im się pijawki we władzach i społeczeństwie nie instalują.
    Amerykańskie wojska to amerykańska okupacja
  • @Torin 11:00:13
    Zaplątałeś z tymi "naszymi" czy "ichnimi" niesamowicie, powiedz wyznawco PiSlamu o co Ci chodzi? Na tym blogu figury retoryczne godne prezesa "Kaczyńskiego" mogą nie zostać zrozumiane, tu nie "nasze (Targalskiego) blogi".
    O, wczoraj były dywizje, dziś już są brygady, a niedługo dzięki odważnej postawie waszych zachodnich sojuszników nie będzie tu nawet batalionu okupantów. I dobrze, partykularne interesy Niemiec czy Holandii tym razem mogą się przysłużyć polskiej niepodległości.
    Jeśli chodzi o Rosjan których nazywasz moimi "oswobodzicielami" to takich gejków jak ci ze zdjęcia załatwili by szybko, problem obecności wojskowej zachodu to problem wojsk mających podtrzymać chory reżim styropianowców okrągłostołowych w Polsce.
    Amerykańskie wojska to amerykańska okupacja
  • @Jan Paweł 07:34:34
    Pouczający film. Dziękuję.
    Amerykańskie wojska to amerykańska okupacja
  • @Jan Paweł 09:26:53
    Są, są już u nas Jankesi. Po cichutku, pod skrzydłami swojej agentury, są zbrojnie ale i CIA działa u nas bez żadnych oporów.
    Jak pisze SpiritoLibero mamy taki "słodki ciężar" bo to przecież bracia - demokraci.
    Ukraina - wraca "normalność"

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031